...

Vanaf 21 December – 5 Januari zijn we met vakantie.

Organiseer je eigen evenement

Een ruimte huren in de buurt

Ruimte nodig voor jouw eigen evenement?

Community Center Mijehof is een plek voor de buurt waar iedereen samen kan komen en leuke activiteiten kan volgen. In de buurt Holendrecht, Amsterdam Zuidoost, is Community Center Mijehof 7 dagen in de week geopend. Op de dagen/uren dat er geen evenementen gepland zijn, is het mogelijk om de vrije ruimtes in Community Center Mijehof te huren. Huren is mogelijk voor zowel non-profit organisaties / door de gemeente Amsterdam gesubsidieerde partijen, als particulieren die in de omgeving wonen. 

Dus, ben jij van plan om binnenkort een evenement te organiseren en zoek je daarvoor een mooie ruimte in de omgeving Amsterdam Zuidoost? Informeer dan eens bij op zoek naar zaalverhuur Amsterdam Zuidoost, Community Center Mijehof, naar de beschikbare ruimtes. Voor non-profitorganisaties en buurtbewoners hanteren wij gereduceerde verhuurtarieven en hebben we ruimtes van verschillende groottes beschikbaar.

Zaalverhuur amsterdam zuidoost
Voor ruimtes van 20 tot 150 personen

"Een ruimte in de buurt"

Wij hebben verschillende ruimtes beschikbaar die in de vrije uren gehuurd kunnen worden. Ben jij van plan om binnenkort een evenement te organiseren en wil je daarvoor een ruimte in de buurt huren? Dat kan bij Community Center Mijehof. Voor zowel besloten als open evenementen hebben wij verschillende ruimtes beschikbaar. Bekijk hieronder welke ruimte het meest geschikt is voor jouw evenement of bijeenkomst.

Handig om te weten

De tarieven

Klik in de brochure om te navigeren.

Zaalverhuur Amsterdam Zuidoost

Neem contact met ons op

Locatie

Mijehof 404

1106 HW, Amsterdam

Nederland

Of vraag nu een ruimte aan:

Feestjes met live muziek(band/brassband) zijn bij ons niet toegestaan. Neem hiervoor een kijkje op https://www.popopzalen.nl/

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een ruimte huren?

Iedereen kan gemakkelijk een ruimte huren door het aanvraagformulier op onze website in te vullen. Het is ook mogelijk om te mailen naar info@ccmijehof.nl. Woon je in de buurt? Dan kan je natuurlijk ook altijd even langskomen, er is altijd wel iemand aanwezig bij Community Center Mijehof.

Kan iedereen een ruimte huren?

In principe is het voor iedereen mogelijk om onze ruimtes te huren. Voor non-profitorganisaties in de buurt en buurtbewoners hanteren wij gereduceerde tarieven. Voor commerciële partijen met een winstoogmerk gelden de standaard tarieven.

Kunnen de ruimtes voor alle soorten evenementen gehuurd worden?

In principe is het mogelijk om onze ruimtes voor allerlei soorten evenementen te huren.We stimuleren zo veel mogelijk een openbaar evenement voor de hele buurt. Maar ook voor gesloten evenementen zoals bijeenkomsten is het mogelijk om onze ruimtes te huren.

Hoeveel kost het huren van een ruimte?

Voor onze ruimtes hanteren we een uurtarief van 75,- Daarnaast rekenen we standaard ook 32 euro voor een eventhost. Het is mogelijk om bepaalde zaken bij ons uit handen te geven. Zo is het mogelijk om een beveiliging en catering door ons te laten verzorgen. De kosten hiervan zullen op basis van maatwerk in een offerte afgestemd worden.

Moet ik borg betalen voor het huren van een ruimte?

Ja, wij brengen standaard €200,- in rekening wanneer je één of meerdere ruimtes bij ons huurt. De borg krijg je achteraf natuurlijk weer terug wanneer er niks beschadigd is. 

Hoe moet ik de ruimte weer opleveren na het evenement

Na elk evenement dient de huurder alle ruimtes te vegen en te dweilen, ook alle sanitaire ruimtes en de keuken zijn verantwoordelijk voor de huurder om schoon te maken, gebeurt dit niet zullen wij 250 euro extra in rekening brengen.

Blijf op de hoogte van nieuwe activiteiten en meer!

Door je aan te melden, blijf je regelmatig op de hoogte van nieuwe activiteiten en delen we andere waardevolle informatie omtrent onze Community Center.

Van 29 juli tot 2 september zijn wij gesloten.